Ülkemizde
ilköğretim ve lise öğrencilerine verilen dil eğitiminde karşılaşılan en büyük
problem, öğrencilerimizin özellikle ilköğretim 2. kademe ve lise döneminde
hayatlarını etkileyecek ülke çapında yapılan sınavlara hazırlanmalarıdır. Çünkü
bu aşamada İngilizce eğitimine yeterli zamanı
ayıramamakta ve gereken değeri verememektedirler.
Öte
yandan, üniversite döneminde ciddi olarak İngilizce eğitimine başlandığında bu
sefer de öğrenmeyi engelleyen ön yargıların ve dışsal
algıların dil eğitimini zorlaştırdığını görüyoruz.
Şöyle ki; 7 yaşında
bir öğrencinin yabancı dil öğrenirken gösterdiği çabukluğu ilerleyen yaşlardaki
(örneğin; yirmili yaşlara gelince) yetişkin öğrencilerde aynı düzeyde
göremiyoruz. Oysa, dil eğitimi, gelişmiş tüm ülkelerde ilköğretim çağlarında,
öğrenci daha ergenliğe geçmeden tamamlanan bir öğrenim sürecidir.
Program içeriği
- Aktiviteler ile dili sevdirerek öğretmek amaçlanmaktadır.
- · Konuşma odaklı eğitim modeli izlenir.
- · Öğrenciler kendi yaş ve dil seviyelerine uygun olan gruplarda eğitim alır.
- · Eğitmenlerimizin tümü formasyon sahibi, alanında uzman öğretmenlerden oluşmaktadır.
- · Öğrencilerimizin gelişimi düzenli yapılan sınavlarla kontrol edilirken, eksik kalan noktalar ödevler ve ek derslerle pekiştirilir.
- · Eğitmenlerimiz, sadece öğrenciyle değil ebeveynlerle de sürekli iletişim halindedir. Ebeveynler dersler, sınavlar ve projelerden sürekli haberdar edilirken, danışmanlarımız da velilerimizin sorularını yanıtlamak için her zaman hazırdır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder